MUHAMAD HAFIQ OTHMAN

Dear, Muhamad Hafiq bin Othman. Saya jahat kann kan ? Saya tak pandai nak jaga hati awak kann ? kenapa ? Bie , kalau awak tahu , hati saya tak terpandang langsung untuk lelaki lain , saya tak penah ada perasaan dekat orang lainn . Sayang ,maafkan saya kalau saya ada buat salah dengan awak , saya tahu saya ni mcm budak-II ,tapi saya cuba jaga hati awak , even kadang-II perangai awak buat saya sakit sangat hati , tapi saya sabar sayang , saya tahuu apa awak nak kekadang awak tak dapat , awak marah , awak pun banyak bersabar dengan saya kan ? maafkan sayaa bie :(
tapi saya nak mintak tolong awak , 2months 5days saya dengan awak , saya tak penah berhenti sayang awak bie , saya nak mintak tolong awak , selalu ingat yg awak tu ada saya , tolong lahh tolong lahh jangan buat saya macam tunggul , awak melayan perempuan sana sini , tp awak biaa saya , tolong :(
jangan buat lagi T^T
Saya cuma nak jaga relationship saya dengan awak bie, tu je . Saya dah taknak orang lain , lepas awak saya dah taknak ada yg lain , saya tak pernah berhenti doakan supaya masa depan awak cerahh , even nanti awak bukan dengan saya , awak dengan orang lain , janji saya nak awak HAPPY :D
Awak , seriously saya cakap , saya kenal awak saya dah cukup Happy , awak pandai ambik hati saya , awak pandai jaga hati saya , saya dapat kenal awak dengan kawan-II awak yg super dupper sporting :)
bie bie bie , IZINKAN SAYA JAGA HATI AWAK , IZINKAN SAYA JADI MILIK AWAK , IZINKAN SAYA SELALU ADA UNTUK AWAK BIE , IZINKAN SAYA SELALU SETIA DENGAN AWAK. PLEASEEEE :(
ini yang saya minta dari awak tak lebihh . faham saya , dan saya akan faham awak bie :D
MAAFKAN SAYA KALAU SAYA BUKAN YG TERBAIK , MAAFKAN SAYA KALAU SAYA SELALU DEGIL TAK DEGAR CAKAP AWAK , MAAFKAN SAYA KALAU SAYA SELALU BUAT AWAK MARAH , MAAFKAN SAYA KALAU SAYA SELALU BUAT AWAK BERSABAR DENGAN KARENAH SAYAA . iloveyouu bie :(
awak awak terima kasih isnin lalu , 1009012 awak datang potong kek harijadi awakk , awak comel k malu-II , K SAYA SUKA , nanti saya buat lagi , insyaallah kalau saya masih dengan awak . insyaallah kalau jodoh kita ada lagi <3
hati saya untuk awakk bie , terima kasih , dan maaf tak cukup suprise saya untuk awak masa tu :)

♥ Budak COMEL , meh LIKE sikit kalau SUKA ♥

No comments:

Post a Comment

dah bace tu , COMMENT la sikit kan ? hihi kBAI -,-